"SELAMAT DATANG KE HALAMAN selamanya kasih"

*_* TERIMA KASIH KEPADA ANDA YANG SUDI SINGGAH DAN MELAWAT KE BLOG SAYA (selamanya kasih ) WALAU CUMA SEBENTAR *_*

Selasa, 5 Julai 2011

PROGRAM TV TERBAIK...

Allah sahaja lah yang tahu perasaan aku ketika aku menonton rancangan ini.(LAU KAANA BAINANA).tp  ini hanyalah video klip dlm program itu.aku tau , sesiapa pon yang menonton program  LAU KAANA BAINANA  pasti akan mengalirkan air mata ,sama seperti aku.program ini memang berjaya menawan hati aku.Ini dapat membuktikan bahawa cintanya  umat islam kepada Rasulullah s.a.w.Semoga kita dapat bersama2 dengan Rasulullah s.a.w di dalam Syurga.InsyaAllah... Aminnn

1 ulasan:

  1. lagu ngan melodinya sangat lembut.video klipnya menyentuh hati aku..thumbs up!!..suka aku...Ini lah Islam yang di ajarkan oleh Rasulullah.Berkasih sayang,hormat-menghormati walaupon dengan haiwan..

    BalasPadam