"SELAMAT DATANG KE HALAMAN selamanya kasih"

*_* TERIMA KASIH KEPADA ANDA YANG SUDI SINGGAH DAN MELAWAT KE BLOG SAYA (selamanya kasih ) WALAU CUMA SEBENTAR *_*

Khamis, 7 Julai 2011

LAGU TERBAIK...

Pertama kali aku dengar lagu ni ,air mata aku menitis dengan tak sengaja...Aku pon tak tau,knp air mata ni tiba-tiba jatuh berjurai..Aku rasa insaf bila dgr lagu ni.Sebab aku tau, aku bukan lah seorang hamba Allah yang terbaik.Tapi, aku mesti cuba  untuk menjadi hamba Allah yang terbaik.Kerana aku sangat mencintai Allah dan Rasulullah.Aku sangat ingin masuk ke dalam syurga Allah.Semoga Allah mengampuni dosa-dosa aku.Lagu ni sangat menyentuh hati aku.Syabas kepada pencipta & penyanyi lagu ini..Semoga Allah sentiasa meredhai dan merahmati kehidupan kita semua......Aminn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan