"SELAMAT DATANG KE HALAMAN selamanya kasih"

*_* TERIMA KASIH KEPADA ANDA YANG SUDI SINGGAH DAN MELAWAT KE BLOG SAYA (selamanya kasih ) WALAU CUMA SEBENTAR *_*

Selasa, 14 Jun 2011

LOVE U ALL

     Aku call mak tadi.Dia kata dia kurang sihat.Risau pulak aku dgr..Kelmarin ayah yg demam.Hari ni , mak pulak demam.Aku rasa mcm nak blk kampung skrg jugak.Tapi..............ermmm.....situasi tak menizinkan.Cuaca skrg mmg tak menentu. 4 hari yg lps, mak beritau ,kat semencu angin ribut.sampai pokok ubi blkg umah  tercabut.Pokok2 semua melentuk-lentuk kena tiup angin yg kuat.
     Ya Allah berikanlah kesihatan yang baik zahir & batin kpd ku , anakku , emakku  ayahku dan suamiku , emak & bapak mertuaku , adikku si Nani , dan adik iparku si Jannah...
Aku paling risau kalau dengar@tengok mereka ni ditimpa masalah.lebih2 lagi klau melibatkan kesihatan.
Kalaulah aku doktor..............................(masa ni la baru nak menyesal sbb tak study betul2)
     Tapi , itu semua kdg2 adalah ujian.Apa erti sebuah kehidupan jika tanpa masalah.. Sesungguhnya sakit itu adalah sebahagian drpd penghapusan dosa2 kecil.
     Makkk,....dlm setiap doa , Ninie tak pernah lupa utk mendoakan kesejahteraan mak& ayah...
Mudah-mudahan anak aku juga tak lupa utk mendoakan kesejahteraan aku...
                             Moga mak cpt sembuh.....


P/S :  AKU SAYANG SEMUA......AKU BANGGA & GEMBIRA SEBAB DAPAT KELUARGA YANG BAIK.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan