"SELAMAT DATANG KE HALAMAN selamanya kasih"

*_* TERIMA KASIH KEPADA ANDA YANG SUDI SINGGAH DAN MELAWAT KE BLOG SAYA (selamanya kasih ) WALAU CUMA SEBENTAR *_*

Selasa, 21 Jun 2011

WAJAH-WAJAH PEJUANG ISLAM YANG MATI SYAHID - (senyum menanti ajal...) Allah maha besar!..

Seorang budak lelaki yang sebelah kakinya telah kehilangan akibat diserang oleh tentera Israil telah memberi tindak balas apabila ditanya bagaimana perasaan anda sekarang? Dengan tegas dia menjawab: " Saya bersyukur kerana sebelah kaki saya telah berada di Syurga, saya hanya menunggu tubuh badan saya pula untuk korbankan dalam menentang tentera Israil untuk berada di Syurga Allah". Kita ....???
* SESUNGGUHNYA ALLAH YG LEBIH TAHU! *

2 ulasan:

  1. alhamdulilah... mati syahid mereka ,,, kita belum tahu lagi.. sungguh pun telah meninggal dunia tapi wajahnya tetap tersenyum seperti org sedang gembira,,,,

    BalasPadam
  2. mereka ni dah diperlihatkan syurga agaknya....<3

    BalasPadam